Salgsprosessen ofte den viktigste bidragsyter til lønnsomhet og vekst. Uansett om du er gründer eller en veletablert bedrift. Produkter og tjenester må selges!
Digitalisering, og nå Covid-19, skaper helt nye forutsetninger for salgsarbeidet, og har nå fremskyndet prosessen med digitale kundemøter. I dette kurset lærer du å mestre og skape verdi for kunden i virtuelle kundemøter
Du mottar bekreftelse på kursplass på e-post.
På ettermiddagen før kursdato mottar du link til kurset på e-post. Linken vil være til et Teams- eller Zoom-møte.
Dersom du mot formodning ikke har mottatt kurslinken, senest én time før kursstart, bør du sjekke i din spam-mappe. Alternativt kan du få link tilsendt på nytt ved å kontakte oss på: post@kursmeg.no eller telefon 41 51 00 51.
Alle våre kurs inkluderer en egen filmappe med materiell, faglig stoff og dokumentmaler vi bruker på kurset. Disse danner også grunnlaget for en utvidet og frivillig selvstudium etter kurset. Men det er ikke et materiell du trenger å sette deg inn i før kurset starter. Link til kursets filmappen mottar du sammen med kurslinken.
Logg deg på kurset ved å benytte mottatt link. Kursholder gjennomgår kursmateriell, foiler og annet aktuelt materiell. Det er lagt opp til litt interaktivitet mellom deltakerne og kursholder, og noen spørsmål fra deltakerne underveis.
Bilder av eventuelle Whiteboard-gjennomganger og eventuelt annet materiell du skal motta etter kurset (avhengig av kurstype), lastes opp i Dropbox- eller OneDrive-mappen på slutten av kursdagen.
Kontakt kursholder dersom du ønsker mer hjelp med temaet det aktuelle kurset omfattet eller om du ønsker en uforpliktende samtale om utfordringer knyttet til temaet.
Du kan også kontakte oss for etterfølgende faglig support i medlemskapsperioden: support@kursmeg.no